بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برند های خارجی در مقابل برند های داخلی

بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برند های خارجی در مقابل برند های داخلی

بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برند های خارجی در مقابل برند های داخلی

فرمت  : pdf
تعداد صفحات : 10 صفحه
پژوهشی دانشگاهی از تعدادی از اساتید دانشگاه
———–
گزیده ای پژوهش
.
.
.
 
– رفتار مصرف کننده رفتار مصرف کننده12 رشته نوپایی است و موون13 آن را این گونه تعریف می نماید :
رفتار مصرف کننده مطالعه واحدهای خرید و فرآیندهای مبادله مشمول در خرید، مصرف، و دور انداختن کالاها، خدمات و ایده ها است. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی بوده و در برگیرنده افراد و آنچه که خرید می کنند، چرا و چگونه خرید آنها،…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *